samsonite-img

הצהרת נגישות

הצהרת נגישות

פרסום מידע אודות הסדרי נגישות

חברתנו רואה חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל לקוחותיה ובשיפור השירות ללקוחות עם מוגבלות. לשם כך, ארגוננו פועל ומקדם את נושא הנגישות.

אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות, לקוחות שווי זכויות, הזכאים להנות מנגישות מלאה לנכסי ושרותי החברה.

אם יש לך שאלות, הצעות שיפור נשמח לקבל את פנייתך ולסייע.

נגישות חנויות

הסניפים הונגשו לפי החוק.

בסניפים הותקנו מערכות עזר למען אנשים עם מוגבלות בשמיעה מסוג לולאת השראה הכוללת גם מיקרופון חיצוני ואפשרות חיבור לאוזניות. לשימוש במערכת העזר לשמיעה יש להעביר את מכשיר השמיעה למצב T.

פירוט נגישות סניפי סמסונייט >

הדרכות

אנו מדריכים ומכשירים את עובדינו בהיבטי הנגישות השונים. מטרת ההדרכות הנה ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש, שוויוני ועצמאי.

שירות לקוחות בדוא"ל

בכל שאלה או עניין, ניתן לפנות אלינו בדוא"ל: samsonite.web@roltime.co.il

שירות לקוחות טלפוני

נשמח לעמוד לרשותכם במוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון: 03-9223728

קיימים אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני:
ניתן לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת samsonite.web@roltime.co.il

נגישות אתר האינטרנט

כחלק מהנגישת כלל החברה, אנו שוקדים בימים אלה על הנגשת אתר האינטרנט על פי התקן הישראלי המפנה ל WCAG.

באתר מצוי כפתור להפעלת סרגל עם מספר תכונות נגישות לעזרת המשתמש:

הגדלה והקטנת גופן הטקסט באתר

שינוי ניגודיות הצבעים באתר לשיפור הנראות של הטקסט עפי העדפת המשתמש.

לחצנים להדגשת קישורים ואופציה לקו תחתון

על אף מאמצנו להנגיש את כלל האתר יתכן שעדין יתגלו חלקים באתר שאינם מונגשים. אנו עושים את מירב המאמצים על מנת שחלקים אלה יונגשו גם כן.

דרכי יצירת קשר

נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור על מנת לשפר את השירות ללקוח.

פרטי רכז הנגישות – אריק בירנבאום טלפון: 03-9297000 דוא"ל: limorr@roltime.co.il